Ułatwienia dostępu

Język polski Język ukraiński Język rosyjski
Przejdź do głównej strony
Przejdź do mapy strony
Administracja:
ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź

Zamówienia publiczne


Zmieniamy przychodnię przy ul. Odrzańskiej 29 - II etap prac inwestycyjnych - budżet obywatelski".

Zmieniamy przychodnię przy ul. Odrzańskiej 29 - II etap prac inwestycyjnych - budżet obywatelski". Nr sprawy ZP/8/2019

Ogłoszenie o zamówieniu


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ

I.              Projekt budowlany, w skład którego wchodzą:

Część 1 Projekt architektoniczno budowlany

a)     Część opisowa:

b)         Załączniki graficzne

-           Rys. 1 - Plan sytuacyjny.

-           Rys. 2 – Rzut parteru – inwentaryzacja.

-           Rys. 3 – Rzut parteru – wyburzenia.

-           Rys. 4 – Rzut parteru – projekt.

-           Rys. 5 – Rzut parteru – technologia.

-           Rys. 6 – Elewacje.

Część 2 Instalacje elektryczne

a)     Strona tytułowa

b)    Część opisowa:

c)    Załączniki graficzne:

-       Rys. 1 – Plan instalacji oświetleniowej - rzut parteru.

-       Rys. 2 – Plan instalacji gniazd i urządzeń wentylacji – rzut parteru.

-       Rys. 3 – Schemat zasilania obiektu.

Część 3 Instalacje sanitarne

a)  Strona tytułowa

b)    Część opisowa:

c)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacje sanitarne.

Część 4 Instalacja wentylacji mechanicznej

a)    Część opisowa:

b)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacja wentylacyjna.

II.            Projekt wykonawczy, w skład którego wchodzą:

Część 1 Projekt architektoniczno konstrukcyjny wykonawczy

a)  Część opisowa:

b)         Załączniki graficzne

-           Rys. 7W – Zestawienie stolarki.

-           Rys. 8W – Wytyczne dot. posadzek.

-           Rys. 9W – Wytyczne dot. posadzek.

-           Rys. 10W – Detal wykonania nadproża drzwiowego Nr 1.

-           Rys. 11W – Detal wykonania nadproża drzwiowego Nr 2.

c)      Odrzańska Etap 1 – opisowy przedmiar robót budowlanych roboty rozbiórkowe i nowo projektowane, stan surowy.

d)     Odrzańska Etap 1 - Poradnia POZ dla dzieci Nakładczy.

e)     Odrzańska Etap 1 - Poradnia POZ dla dzieci Przedmiar.

f)       STWiOR.

Część 2 Instalacje elektryczne

a)  Strona tytułowa

b)    Część opisowa:

c)    Załączniki graficzne:

-       Rys. 1 – Plan instalacji oświetleniowej – rzut parteru.

-       Rys. 2 – Plan instalacji gniazd i urządzeń wentylacji – rzut parteru.

-       Rys. 3 – Schemat zasilania obiektu.

-       Rys. 4 – Schemat tablicy T1.

-       Rys. 5 – Schemat tablicy T2.

-       Rys. 6 – Schemat tablicy T3.

-       Rys. 7 – Schemat tablicy T6.

d)    Strona tytułowa - Przedmiar etap I.

e)    Przedmiar robót Odrzańska etap I.

f)     Strona tytułowa - IE STWiOR.

g)    STWiOR.

Część 3 Instalacje sanitarne

a)  Strona tytułowa

b)    Część opisowa:

c)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacje sanitarne.

d)    Instalacje sanitarne przedmiar.

e)    STWIOR.

Część 4 Instalacja wentylacji mechanicznej

a)  Część opisowa:

b)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacja wentylacyjna.

c)    Instalacja wentylacyjna przedmiar etapy.

d)    STWIOR.

Część 5 Instalacje niskoprądowe

a)    Strona tytułowa – Opis;

b)    Opis,

c)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 - SSWiN schemat.

-       Rys. 2 - SSWiN plany.

-       Rys. 3 - Sieć LAN schemat.

-       Rys. 4 -  Sieć LAN plany.

d)    Kosztorys SSWiN Etap 1.

e)    Kosztorys sieć  Etap 1.

f)     Strona tytułowa STWIOR.

g)    STWIOR.

2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 3 do SIWZ).

4. Wykaz robót budowlanych, (załącznik nr 4 do SIWZ).

5. Wzór umowy, (załącznik nr 5 do SIWZ).

 

Informacja z otwarcia ofert.

Załącznik nr 1 do informacji z otwarcia (Oświadczenie Wykonawcy).

Wybór najkorzystniejszej oferty.

„Poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich i zabiegowych w przychodni przy ul. Tatrzańskiej 109 - budżet obywatelski”.

„Poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich i zabiegowych w przychodni przy ul. Tatrzańskiej 109 - budżet obywatelski”. Nr sprawy ZP/7/2019
 
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1.    Załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą:

a) Opis techniczny.
Załączniki graficzne:
- Rys. 1 - Rzut fragmentu parteru - zakres objęty opracowaniem.
- Rys. 2 - Rzut fragmentu I piętra - zakres objęty opracowaniem.
- Rys. 3 - Rzut fragmentu II piętra - zakres objęty opracowaniem.
- Rys. 4 - Sanitariaty na parterze – inwentaryzacja i stan projektowany.
- Rys. 5 - Gabinety nr 206 pielęgniarek środowiskowych na II piętrze – inwentaryzacja.
- Rys. 6 - Gabinety nr 206 pielęgniarek środowiskowych na II piętrze – stan projektowany.
- Rys. 7 - Gabinety lekarskie nr 116,117 – poradnia POZ dla dzieci chorych na I piętrze – inwentaryzacja.
- Rys. 8 - Gabinety lekarskie nr 116,117 – poradnia POZ dla dzieci chorych na I piętrze – stan projektowany.
- Rys. 9 - Gabinety lekarskie nr 128, 129, 130, 131,132 na I piętrze – inwentaryzacja.
- Rys. 10 - Gabinety lekarskie nr 128, 129, 130, 131,132 na I piętrze – stan projektowany.
- Rys. 11 - Gabinety lekarskie nr 100, 101, 102, 103, 104, 105, 111 na I piętrze – inwentaryzacja.
- Rys. 12 - Gabinety lekarskie nr 100, 101, 102, 103, 104, 105, 111 na I piętrze – stan projektowany.
- Rys. 13 - Zestawienie stolarki drzwiowej.
- Rys. 14 - Detal wykonania nadproża drzwiowego – rysunek poglądowy.
b)    Przedmiary robót budowlanych:
- 1. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego sanitariatów na parterze.
- 2. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich na I piętrze.
- 3. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich w poradni POZ dla dzieci chorych na I piętrze.
- 4. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów pielęgniarek środowiskowych na II piętrze.
 
c)    Kosztorysy:
- Nakładczy.
- Kosztorysowy przedmiar robót.
 
d)    Projekt doboru oświetlenia podstawowego gabinetów lekarskich.
- Okładka projekt.
- Oświetlenie obliczenia.
- Rys. 1 Dobór opraw oświetleniowych, sanitariaty na parterze.
- Rys. 2 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety nr 206 pielęgniarek środowiskowych na II piętrze.
- Rys. 3 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety lekarskie nr 116,117 – poradnia POZ dla dzieci chorych na I piętrze.
- Rys. 4 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety lekarskie nr 128, 129, 130, 131,132 na I piętrze.
- Rys. 5 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety lekarskie nr 100, 101, 102, 103, 104, 105, 111 na I piętrze.
e) STWiOR
2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Wykaz robót budowlanych, (załącznik nr 4 do SIWZ).
5. Wzór umowy, (załącznik nr 5 do SIWZ).

 

Informacja z otwarcia ofert.

Załącznik nr 1 do informacji z otwarcia (Oświadczenie Wykonawcy).

Wybór najkorzystniejszej oferty.

„Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170”.

„Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul.  Rzgowskiej 170”, Numer sprawy ZP/5/2019

Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 2 do SIWZ).

3) Formularz warunków technicznych (załącznik nr 3a do SIWZ) Rozdział 1.

4) Opis przedmiotu w zakresie prac budowlanych Rozdział 1.- Dokumentacja projektowa (załącznik nr 3b do SIWZ), w skład którego wchodzą:

1)    Projekt architektoniczno–budowlany :

a)    Opis techniczny opracowania, część architektoniczno-konstrukcyjna;

b)    Rys 01 Plan zagospodarowania terenu;

c)    Rys 02 Inwentaryzacja pomieszczeń, wskazanie prac demontażowych;

d)    Rys 03 Plan pomieszczeń – stan projektowany;

e)    Rys 04 Plan pomieszczeń – technologia;

f)     Rys 05 Rzut pomieszczeń – konstrukcja;

g)    Rys 06 Zestawienie stolarki drzwiowej;

h)    Rys 07 Rozwinięcie ścian – kolorystyka;

i)      Kosztorys nakładczy do prac architektoniczno -konstrukcyjnych;

j)      Przedmiar do prac architektoniczno -konstrukcyjnych;

k)    Obliczenia osłon stałych przed promieniowaniem rentgenowskim;

l)      Rys 1 Projekt rozmieszczenia osłon stałych;

m)   Uzgodnienie projektu „Obliczenia osłon stałych przed promieniowaniem rentgenowskim”;

n)    STWiOR - roboty budowlane.

2)    Projekt instalacji elektrycznej;

a)    Opis techniczny do projektu przebudowy – instalacje elektryczne;

b)    Rys 01 Plan instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych;

c)    Rys 02 Plan instalacji tras kablowych oraz urządzeń klimatyzacji i wentylacji;

d)    Rys 03 Plan instalacji tras kablowych rzut parteru;

e)    Rys 04 Schemat zasilania pracowni RTG;

f)     Rys 05 Schemat tablicy TO pracowni RTG;

g)    Rys 06 Schemat tablicy TRTG pracowni RTG;

h)    Kosztorys nakładczy 1 elektryczny;

i)      Kosztorys nakładczy 2 elektryczny;

j)      Przedmiar robót 1 elektryczny;

k)    Przedmiar robót 2 elektryczny;

l)      STWiOR - instalacje elektryczne.

3)    Projekt instalacji sanitarnych (wentylacji, klimatyzacji i wod. i kan.)

a)    Opis techniczny do projektu przebudowy – instalacje sanitarne;

b)    Rys 01 Rzut pomieszczeń – instalacja wentylacji i klimatyzacji;

c)    Rys 02 Rzut pomieszczeń – instalacja wod. kan.;

d)    Kosztorys nakładczy instalacyjny;

e)    STWiOR - instalacje sanitarne

5) Opis przedmiotu w zakresie dostawy mebli i wyposażenia na potrzeby przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi, Rozdział 2, (załącznik nr 3c do SIWZ), w skład którego wchodzą:

a)    Kosztorys nakładczy wyposażenie;

b)    Przedmiar wyposażenie;

c)    Załącznik Nr 1 – zestawienie mebli.

6) Wykaz dostaw dla Rozdziału 1, (załącznik nr 4 do SIWZ).

7) Wzór umowy dla Rozdziału 1 (załącznik nr 5a do SIWZ).

8) Wzór umowy dla Rozdziału 2 (załącznik nr 5b do SIWZ).

9) Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Rozdziału 1 (załącznik nr 6 do SIWZ).

Pytania i dopowiedzi 1 (z dnia 18.06.2019 r.)

Pytania i odpowiedzi 2 (z dnia 21.06.2019 r.)

Pytania i odpowiedzi 3 (z dnia 25.06.2019 r.)

Pytania i odpowiedzi 4 (z dnia 25.06.2019 r.)

 

Informacja z otwarcia ofert.

Załacznik Nr 1 do informacji z otwarcia ofert (Oświadczenie Wykonawcy).

 

Wybór najkorzystniejszej oferty.

Dialog techniczny - Archiwizacja

Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi porządkowania, archiwizacji, przechowywania, udostępniania i niszczenia dokumentacji medycznej pacjentów Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi. Nr sprawy: ZP/1/2019

Ogłoszenie dialogu

Regulamin

Załącznik nr 1 - Zgłoszenie do dialogu

Załącznik nr 2 - Wzór pełnomocnictwa

 

Informacja o zakończeniu dialogu

 


Godziny pracy

Poniedziałek

7:45 - 18:30

Wtorek

7:45 - 18:30

Środa

7:45 - 18:30

Czwartek

7:45 - 18:30

Piątek

7:45 - 18:30
Logo BIP

Miejskie Centrum
Medyczne “Górna” w Łodzi

ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź


tel. 42 689 20 81
e-mail: sekretariat@mcmgorna.pl